Згідно з Законом про захист прав споживача покупець може обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки.
- Гарантія на заводський брак
- Гарантія від виробника
Якщо ви розмістили замовлення на orthomix.com.ua та хочете повернути або обміняти його, це не проблема. Вам просто потрібно мати на увазі таке:
- У вас є на це 14 днів з моменту здійснення покупки (дати виставлення рахунку) на повернення товарів належної та неналежної якостей.
Товари належної якості - (передумав, не підійшло, помилився позицією, помилка в замовленні)
Товари неналежної якості - (брак, пошкодження при перевезенні) - Вкрай важливо, щоб продукт і його упаковка не піддавалися змінам. З міркувань здоров'я та безпеки товари з відкритими захисними пломбами поверненню не підлягають.
Рекомендуємо при отриманні перевірити цілісність та відсутність дефектів товару. Зверніть увагу, що наша гарантія не поширюється на продукти, які були пошкоджені під час транспортування або неправильного використання.
Як здійснити повернення або обмін?
1. Зателефонуйте нам за телефоном +380673671269, напишіть нам на пошту orthomix24@gmail.com або повідомлення в Viber 0673671269, вказавши, який товар ви хочете повернути або обміняти.
2. На протязі 1-2 днів після цього, ми вам зателефонуємо та підтвердимо повернення або обмін.
3. Ви відправите нам повернення службою Нова Пошта, за адресою м. Дніпро, вул Гоголя 24, 49044 або на відділення Нової Пошти №112, отримувач Музика Вікторія +380673671269 ,та щойно ми отримаємо посилку та переконаємося, що вона в ідеальному стані, ми одразу повернемо вам гроші зручним для вас способом або відправимо вам новий товар.
4. Витрати на зворотну доставку лягають на клієнта, за винятком випадків, коли причиною повернення є дефект товару або помилка доставки з нашого боку. У цьому випадку ми беремо на себе витрати зі зворотної доставки, відправивши вам новий матеріал, якщо ви того побажаєте.
Пам'ятайте:
Ви повинні належним чином захистити продукт під час транспортування. Компанія OrthoMIX не несе відповідальності за повернення, які не були належним чином упаковані для транспортування і доставлені на наші склади пошкодженими. Ми рекомендуємо помістити продукцію в коробку або конверт, який служить захисною упаковкою і запобігає пошкодженню продукту або його коробки під час транспортування.